11.5 C
Greece
10 Μαΐου, 2024
MORE ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ-ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Τόλης Αναγνωστόπουλος

Το Kιβώτιο Τόλης Αναγνωστόπουλος

Ο Τόλης Αναγνωστόπουλος γεννήθηκε το 1973 στην Αθήνα. Σπούδασε Διοίκηση Νοσοκομείων και έκανε μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στα Οικονομικά της Υγείας.

Εργάστηκε πολλά χρόνια στην οικονομική διεύθυνση μεγάλων ιδιωτικών νοσοκομείων.

Το τελευταίο διάστημα προσαρμόζεται σε λογικές και απαιτήσεις του δημόσιου τομέα.

Στο θέμα της οικογένειας τον ανέχονται μια γυναίκα και δυο μικρά αγόρια, χωρίς να ελπίζουν σε τίποτα καλύτερο από το να γράφει για να τους αφήνει ήσυχους. Παρακολουθεί σεμινάρια δημιουργικής γραφής και γράφει ασταμάτητα, όχι πολύ αισιόδοξα αλλά με δόσεις χιούμορ. Προτιμά το βουνό από τη θάλασσα, το ποδήλατο από το αυτοκίνητο, το εσπρέσο από το νεσκαφέ, τη lowbap μουσική από τη ροκ.

Πιστεύει στη φιλία. Αν και οι πραγματικοί του φίλοι είναι πολύ λιγότεροι από τους διαδικτυακούς και απαιτούν περισσότερα από ένα follow ή ένα like.

Αρθρογραφεί στο κοινωνικό δίκτυο για το βιβλίο “Bookia”. Έχει εκδώσει τα μυθιστορήματα “Ένας ή κανένας”, εκδόσεις Το Ανώνυμο Βιβλίο, “Βαθύ ρήγμα” και “Δρόμος η ζωή ταράτσες τα όνειρά μας, εκδόσεις Πνοή.

Βιβλιογραφία…

–2020: “Δρόμος η ζωή, ταράτσες τα όνειρά μας”, εκδόσεις Πνοή

–2018: “Βαθύ ρήγμα”, εκδόσεις Πνοή

–2016: “Ένας ή κανένας”, εκδόσεις Το ανώνυμο βιβλίο

“Δρόμος η ζωή, ταράτσες τα όνειρά μας”

Μέχρι πού θα έφτανες για τη φιλία; Μπορείς να βάλεις τον κολλητό σου σε μια ξεσκέπαστη Mercedes Benz 250 CE του ’67 για ένα ταξίδι ζωής; Θα μπορούσες να του πραγματοποιήσεις ένα όνειρο ετών, ξεπληρώνοντας όσα έκανε εκείνος για σένα χωρίς ποτέ να ζητά αντάλλαγμα;
Βασίλης και Πάρης. Μια φιλία τόσο δυνατή, που τους κρατά πάντα μαζί, αν και ακολουθούν ξεχωριστές διαδρομές.

Ο ένας μπάρμαν, ο άλλος ανώτερο στέλεχος σε επιχειρήσεις, απολαμβάνουν τις συναντήσεις τους σε ταράτσες, δώματα και μπαράκια.

Η Βάλια θα μπει στη ζωή τους, με τα δικά της προβλήματα και τη δική της δυναμική.
Ένα road trip θα ξεκινήσει για τρεις ανθρώπους με διαφορετικά “θέλω”, αλλά με έναν κοινό σκοπό. Πληγωμένοι, είτε ψυχικά είτε σωματικά, θα στηρίξουν ο ένας τον άλλον για να βρουν όλοι μαζί μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους.
“Είπε πως για χρόνια αισθανόταν ολόκληρος, αλλά όταν με βρήκε, κατάλαβε πως ήταν μισός. Μη γελιόμαστε· το άλλο ήμισυ δεν χρειάζεται να είναι σύζυγος ή εραστής. Μπορεί να είναι απλώς αδελφός, συγγενής ή ένας πιστός φίλος. Μπορεί να μην είναι άνθρωπος, να είναι σκύλος, ή μια ιδέα που μας κυνηγάει για χρόνια. Αν και ως έκφραση δεν με αντιπροσωπεύει. Θεωρώ πως ούτως ή άλλως είμαστε ολόκληροι. Εγώ ήμουν λιγότερο από μισός, λειψός μετά τα πεπραγμένα των δικών μου, κι αυτός μου έδωσε πάλι σύσταση και ποσοστά. Τώρα ήρθε η ώρα να του δώσω κι εγώ κάτι από μένα”.

***

“Βαθύ ρήγμα”

“Κανείς δεν μπορεί να γυρίσει πίσω τη ζωή και να κάνει μια νέα αρχή, αλλά μπορεί σήμερα να κάνει ένα νέο τέλος”.
Έχει σαστίσει. Σκοτάδι και πόνος. Ό,τι κι αν έγινε, ήταν δυνατό. Δίπλα του χαλάσματα, έπιπλα και μια γυναίκα νεκρή. Αυτός όμως πρέπει να επιζήσει, πρέπει να γυρίσει στη ζωή που έχτισε με μεγάλο αγώνα. Τίποτα δεν του χαρίστηκε. Πέρασε πολλά, αλλά δεν το έβαλε κάτω.
Αρνείται να αποδεχτεί τη νέα πραγματικότητα. Προσποιείται ότι ακολουθεί το καθημερινό πρόγραμμα στην εταιρία που διευθύνει, φτιάχνει λίστες, στήνει εικονικούς διαλόγους με τον μοναδικό του φίλο.

Μέσα στα όνειρα, στις παραισθήσεις, πρόσωπα από το βασανιστικό του παρελθόν τον επισκέπτονται και ζητάνε απαντήσεις. Δεν μπορεί να τ’ αντέξει κι αυτό. Σκέφτεται ότι έξω υπάρχει ζωή, υπάρχει φως, τουλάχιστον γι’ αυτόν.
Ή μήπως όχι;

***

“Ένας ή κανένας”

Είναι μαζί από μικρά παιδιά. Από το ίδρυμα. Προσπαθούν να ξεχάσουν τις μέρες που αγκαλιάζονταν, έπιανε ο ένας το χέρι του άλλου για να λιγοστέψει ο πόνος, να αντιμετωπίσουν το κακό, αλλά δεν μπορούν.
Ο Τέλης θέλει να πιστεύει πως είναι όλα ψέματα, αποκυήματα της μεγάλης του φαντασίας. Παραμύθια όπως αυτά που γράφει για να ξεχνιέται, όμως και σε αυτά του βγαίνουν ήρωες πάντα οι κακοί.
Ο Ξενοφώντας επηρεάστηκε περισσότερο, είναι χειρότερος από τους ήρωες του Τέλη. Ντίλιγκερ, σκορπάει τον θάνατο.
Κατάντησε να γίνει υποχείριό τους, αν και είχε όλες τις προϋποθέσεις να δημιουργήσει κάτι καλό. «Τέλη, τελευταία φορά και με αποδεσμεύουν» του επαναλαμβάνει όταν εκείνος κάνει προσπάθειες να τον μεταπείσει. Ούτε η Δανάη κατάφερε να του αλλάξει ρότα. Αν και την αγαπούσε, την άφησε να φύγει. Ο Τέλης τουλάχιστον, παρά τις «ιδιορρυθμίες» του, έχει τη Σοφία και τον γιο τους τον Γιώργο. Τους γκρέμισαν την παιδικότητα, την αθωότητα, την ηθική τους. Τους έκαναν σκάρτους. Το μόνο θετικό τότε μέσα στη φρίκη ήταν ότι είχε ο ένας τον άλλον, μετά έπρεπε να αντιμετωπίσουν το δίλημμα: ένας ή κανένας.
Please follow and like us:
error678
fb-share-icon
Tweet 124
fb-share-icon20

Related posts

Μαρία Βουζουνεράκη

Καλλιόπη Γιακουμή

Χριστίνα Μπογιατζή

Καλλιόπη Γιακουμή

Η «Βασίλισσα του Βουντού»…

Καλλιόπη Γιακουμή

Αφήστε Ένα Σχόλιο