24.7 C
Greece
24 Ιουνίου, 2024
MORE ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ-ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Στέφανος Παπαδόπουλος 

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ - TOWNSENDIA Στέφανος Παπαδόπουλος 

Ο Στέφανος γεννήθηκε στην Αθήνα τον Απρίλιο του ’68, λίγες μέρες πριν από τα γεγονότα του Μαΐου, που θα συγκλόνιζαν τη Δυτική κοινωνία.
Ένα χρόνο αργότερα, οι γονείς του -παιδιά μιας ασυμβίβαστης γενιάς- ταξίδεψαν στην Καλιφόρνια όπου έζησαν για 3 χρόνια.
Το 1972 η οικογένεια του εγκαταστάθηκε μόνιμα στο Παρίσι, όπου ο Στέφανος απέκτησε γαλλική παιδεία και αφομοίωσε τη γαλλική κουλτούρα. Σπούδασε Κοινωνική Οικονομία, Διπλωματία και Διεθνές Ανθρωπιστικό Δίκαιο στο ιστορικό πανεπιστήμιο της Ναντέρ.
Το 1993 αποφοίτησε από τη Νομική και το 1997 επέστρεψε στην Ελλάδα, όπου ζει μέχρι σήμερα. Εργάστηκε στην ArcelorMittal -τον μεγαλύτερο όμιλο χαλυβουργίας στον κόσμο- ως Γενικός Διευθυντής Ελλάδας και Βαλκανίων, για μια δεκαετία. Διακρίθηκε για την αφοσίωση του στον άνθρωπο και όχι στις μηχανές και το χρήμα.
Τελικά η ανάγκη του για ουσιαστική προσφορά και δημιουργία, η αστείρευτη φαντασία του και η ασυμβίβαστη παιδικότητά του νίκησαν στη μάχη με τα κοινωνικά πρότυπα του επιχειρηματία και τον έπεισαν να προχωρήσει στην έκδοση των ιστοριών του, που επιμελώς φύλαγε στο συρτάρι του για πολλά χρόνια. Ξεκίνησε τη συγγραφική του πορεία τον Σεπτέμβρη του 2015 και εξέδωσε 8 παιδικά βιβλία μέχρι σήμερα.
Τα βιβλία του αγκαλιάστηκαν αμέσως από μικρούς και μεγάλους κι έτσι ο Στέφανος ταξίδεψε σε όλη την Ελλάδα -προσκεκλημένος σχολείων και Πολιτιστικών Συλλόγων- κερδίζοντας επάξια μια θέση στο πάνελ της ελληνικής παιδικής λογοτεχνίας.
Το καλοκαίρι του 2019 κυκλοφορεί το πρώτο του μυθιστόρημα με τίτλο «Κοσμικό βαλς» και τον Μάρτιο του 2021 το νέο του βιβλίο “Ο καλπασμός των αμνών” 
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
2021: “Ο καλπασμός των αμνών”, εκδόσεις Δερέ
2019: “Κοσμικό Βάλς”, εκδόσεις Δερέ
Είναι επίσης επιτυχημένος συγγραφέας των παρακάτω παιδικών βιβλίων
1) ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΣ
2) ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ
3) ΝΤΑΡΓΟΥΙΝ Ο ΜΙΣΟΣ
4) Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΑΓΩΜΑ
5) ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ, ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ, ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ
6) ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ, ΚΑΒΟΥΡΑ!
7) ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
8) ΠΑΧΟΥΛΗ ΒΑΤΡΑΧΙΝΑ
“Ο καλπασμός των αμνών”
Οπισθόφυλλο: Κι αν ο Άνθρωπος έχει ψυχή, τότε την πουλάει τόσο φθηνά που ακόμα και ο Διάβολος έχει πάψει να ενδιαφέρεται γι’ αυτήν.
Ο Άντριαν φόρεσε πολλές στολές στη ζωή του χωρίς να ενδυθεί καμία. Έγινε ένα φάντασμα που στοιχειώνει τυφλά υπόγεια, ένας βρικόλακας που δεν αντέχει το φως της ημέρας.
Η Χάνα μια λαθρόβια της κιβωτού των δίκαιων και των ευσεβών. Μια πόρνη, μια μάνα της Ανατολής, εξόριστη σε μια νέα Βαβέλ.
Κανένας άνθρωπος δεν θα έπρεπε να κρύβει το μέτωπό του από τα δάκρυα του Χριστού – πόσω μάλλον ο Ροζάριο, ένας ιερέας.
Τα παράθυρα της ζωής γι’ αυτούς είχαν κλείσει εδώ και καιρό, είχαν κλείσει και τα παντζούρια. Γύρω τους ένας κλοιός από πληρωμένους δολοφόνους, επιθεωρητές, decadence περσόνες. Και εκείνοι, κυνηγημένοι, τρέχουν στα υγρά καλντερίμια του Βελγίου αναζητώντας την αναβίωση μιας χαμένης αξιοπρέπειας στο άλμα πίστης που καλούνται να κάνουν.
***

Κοσμικό βαλς by Στέφανος Παπαδόπουλος“Κοσμικό Βαλς”

Οπισθόφυλλο (αντί περίληψης): 

Ο Βλαντίμιρ Ίλιτς Γκουντούνοφ κάθεται στο γκρι τραπέζι της γκρι κουζίνας του γκρι διαμερίσματός του σε μια γκρίζα συνοικία της Αγίας Πετρούπολης. Ακόμα και το φαγητό που αχνίζει μέσα στο πιάτο του φαίνεται γκρίζο. Το χρώμα έχει εγκαταλείψει τον κόσμο του Βλαντίμιρ εδώ και πολλά χρόνια, όπως κι η όρεξή του, όπως και το χαμόγελο της γυναίκας του. Η Ιρίνα κάθεται απέναντί του σιωπηλή, συρρικνωμένη, με το κεφάλι σκυμμένο πάνω απ’ το δικό της πιάτο. Σπανίως βλέπει πια τα όμορφα γαλάζια μάτια της, κι ίσως είναι καλύτερα έτσι. Εκεί που βρισκόταν παλιά όλη η χαρά της ζωής κατοικεί τώρα μια βαθιά θλίψη. Δεν αντέχουν πια να κοιτάζουν ο ένας τον άλλο. Έχουν στρέψει το βλέμμα τους προς τα μέσα.Ο καθένας κλεισμένος στο δικό του πύργο χωρίς παράθυρα, δύο άνθρωποι μονάχοι σ’ ένα τραπέζι στρωμένο για τρεις. Το πιάτο του Σεργκέι, σερβιρισμένο με πολλή αγάπη απ’ τη μητέρα του –όπως κάθε βράδυ– κρυώνει ανέγγιχτο, περιμένοντας το μονάκριβο γιο τους να γυρίσει.

Ο Σεργκέι όμως δε θα γυρίσει απόψε… ούτε αύριο ούτε κανένα άλλο βράδυ. Ο Σεργκέι χάθηκε πριν από πέντε χρόνια στον πόλεμο στην Αμαρκάνδη, και μόνο η ανάμνησή του στοιχειώνει ακόμα τα άδεια κουφάρια των γονιών του. Η Ιρίνα γνωρίζει πως ο γιος της σκοτώθηκε ηρωικά στη μάχη. Έκλαψε μπροστά στο φέρετρο –καλυμμένο με τη σημαία της πατρίδας της– μαζί με τις άλλες μητέρες. Άκουσε το φόρο τιμής των τουφεκιών και τον εθνικό ύμνο της χώρας της να υψώνεται στον παγωμένο ουρανό της βόρειας Ρωσίας. Δεν έπαψε όμως ούτε μια μέρα να μαγειρεύει τα αγαπημένα του φαγητά και να σερβίρει το πιάτο του, μαζί με ένα ποτήρι βότκα, στο βραδινό τραπέζι. Το πιάτο γυρίζει πάντα γεμάτο στο νεροχύτη και το ποτήρι πάντα άδειο.

Στην αρχή ο Βλαντίμιρ ανησύχησε για τη σύζυγό του και δοκίμασε να την πείσει –πότε με ηρεμία και πότε με θυμό– να σταματήσει αυτή την τελετουργία των ψευδαισθήσεων. Η Ιρίνα όμως επέμεινε, και με το χρόνο ο στρατηγός εγκατέλειψε την προσπάθεια, όσο κι αν του ράγιζε την καρδιά να βλέπει τη γυναίκα του να αποκόπτεται όλο και περισσότερο από την αφόρητη πραγματικότητα. Αλλά ενώ αυτή βυθιζόταν σταδιακά στο σκοτεινό πηγάδι μιας κατάθλιψης χωρίς τέλος, ο ίδιος ένιωθε να γεννιέται μέσα του ένας καρκίνος που άρχισε σιγά σιγά να του τρώει τα σωθικά. Μια πύρινη λεπίδα που μεγάλωνε συνεχώς, μέχρι να χαράξει με γράμματα φωτιάς το όνομα της στην ψυχή του: εκδίκηση.

Please follow and like us:
error678
fb-share-icon
Tweet 124
fb-share-icon20

Related posts

Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ‘30: ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΤΟΚΑΣ (27 Αυγούστου 1906- 30 Οκτωβρίου 1966) Μέρος α΄, της Δήμητρας Παπαναστασοπούλου

Καλλιόπη Γιακουμή

Ήρα Βλάχου

Καλλιόπη Γιακουμή

Μαρία Παπαδάκη

Καλλιόπη Γιακουμή

Αφήστε Ένα Σχόλιο