ΑΓΡΙΕΣ ΑΝΕΜΩΝΕΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥ
.
Ένα βιβλίο γεμάτο έρωτα, μια ιστορία με συνεχείς ανατροπές και δυνατή πλοκή, που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι την τελευταία σελίδα. Η μέρα που η Αμέλια Μελικού αποφάσισε να φύγει ήταν μια βροχερή Δευτέρα. Και διεκδίκησε την απόφασή της αυτή με πάθος, καθώς είχε κόψει από καιρό κάθε δεσμό με τον κόσμο γύρω της. Ήξερε πως η απόφασή της ήταν η σωστή. Εκείνο όμως που δε γνώριζε, και δεν μπορούσε να μαντέψει, ήταν ότι ο δικηγόρος που τυχαία την επισκέφτηκε εκείνη την ίδια μέρα θα προσπαθούσε με κάθε τρόπο να της αλλάξει τη ζωή.
Τα μάτια της ήταν σαν λεπίδες ατσαλιού, και αν θύμωνε μαζί σου μπορούσες να τις νιώσεις πάνω στο σώμα σου να παίζουν επικίνδυνα παιχνίδια, κι αν σε ερωτευόταν θα άστραφταν σαν διάφανα, λαμπερά, κρυστάλλινα ρυάκια που άπλωναν τα μεταξένια νερά τους. Κατάλαβα ότι ήταν φτιαγμένη από το ίδιο υλικό μ’ εμένα, για τον ίδιο σκοπό και με τα ίδια σημάδια. Μαζί μπορούσαμε να φτιάξουμε ή να καταστρέψουμε τον κόσμο.
Η Ευαγγελία Γιάννου ζει κι εργάζεται στην πόλη της Καβάλας εδώ και είκοσι χρόνια.Μοιράζει τον χρόνο της ανάμεσα στη δουλειά της, ένα μικρό καφέ
και τους φανταστικούς κόσμους που πλάθει.
.
ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
.
Όταν άρχισα να καταλαβαίνω τον κόσμο, αποφάσισα να εξερευνήσω την πάνω πλατεία του χωριού με τα θεόρατα πλατάνια. Τότε ήρθα αντιμέτωπος με τη μυστηριώδη στοά, που άλλος την έλεγε καϊνάκ κι άλλος «η τρύπα με τα φαντάσματα και τις λάμιες». Σαν παιδιά παίζαμε κάτω από το μεγάλο πλατάνι, αλλά κανείς μας δεν τολμούσε να πλησιάσει ένα μέρος που το συνόδευαν ιστορίες πάθους κι αμαρτίας, ιστορίες άλλοτε μπερδεμένες κι άλλοτε μισές. Λες και οι άνθρωποι φοβούνταν να τις φανερώσουν. Όταν άρχισα να αποτυπώνω στο χαρτί τις πρώτες σκέψεις μου, η στοά ήρθε μπροστά μου σαν παραμυθένια νεράιδα. Έπρεπε να την αντιμετωπίσω κάνοντας το πρώτο τρομαγμένο βήμα της ζωής μου, όπως ο πρώτος αστροναύτης στη σελήνη, μόνο που εκείνος το έκανε για όλη την ανθρωπότητα, ενώ εγώ για την ψυχή μου. Μπήκαν και βγήκαν οι εποχές, άλλες με φρούτα κι άλλες με χιόνια, όπως στις παιδικές ζωγραφιές, σαν σκόνη που επικάθεται στα φύλλα τη μια μέρα και την άλλη την παίρνει ο βοριάς. Όλα γερνούσαν και μόνο η στοά έμενε αγέρωχα απείραχτη από τα χρόνια, αυτή και ο θεόρατος πλάτανος που τη σκέπαζε. Κανείς δεν είχε τολμήσει να παραβιάσει την ξεκλείδωτη πόρτα. Ο λόγος του Καϊνακτσή είχε ριζώσει μέσα τους και κανείς δεν τολμούσε να τον παρακούσει. Ο λόγος του ήταν πιο ισχυρός κι από τον ίδιο τον νόμο.
Ο Γιάννης Πετρόπουλος γεννήθηκε στη Θηριόπετρα Αριδαίας. Ζει στα Γιαννιτσά Πέλλας και είναι εκπαιδευτικός.Πρωτοεμφανίστηκε στα γράμματα με ένα διήγημά του στον τόμο Είκοσι και Μία Ιστορίες, στον οποίο μετείχαν πρωτοεμφανιζόμενοι συγγραφείς στον διαγωνισμό του περιοδικού Elle (εκδόσεις Καστανιώτη, 1996).
Ακολούθησαν τα μυθιστορήματα: Η Μυρωδιά της Μπαρούτης (2001), Έπαινος από τη Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά (1999), και Το Ιδεόγραμμα του Έρωτα (2002) από τις εκδόσεις Φυτράκη.
Ο Αντρέας, Ο Αριστείδης, η Αθηνά και ο Κυριάκος (2006) και Boheme (2009) από τις εκδόσεις Γαβριηλίδη.Ζήτημα Τιμής (2013) από τις εκδόσεις Λιβάνη. Έχει μεταπτυχιακό στη Δημιουργική Γραφή και σήμερα είναι διευθυντής στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών.
.
Η ΣΜΥΡΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΥ
ΜΠΑΜΠΗΣ ΡΑΚΗΣ
.
Είναι δυνατόν δυο άνθρωποι από διαφορετικούς κόσμους να αγαπηθούν για πάντα; Να ξεπεράσουν τα αξεπέραστα, αυτά που οι κοινωνίες καταδικάζουν;
Η Φιλιώ έρχεται στην Ελλάδα χωρίς όνειρα, χωρίς αύριο, με μόνη προίκα το παρελθόν της στη Μικρά Ασία. Η καταστροφή την αφήνει πάμφτωχη, γυμνή από συναισθήματα, και τη στέλνει σε έναν προσφυγικό καταυλισμό.
Όμως εκεί καραδοκεί η μοίρα, αυτή που ορίζει τις ζωές. Και η μοίρα θα τη φέρει κοντά στον Ανθρωπο που θα την αλλάξει…Ένα βιβλίο ύμνος στην αγάπη, γεμάτο ανατροπές, με πρωταγωνίστρια τη μοίρα, να παίζει και να υφαίνει τα παιχνίδια της. Άνοιγε ένα νέο και σημαντικό κεφάλαιο στη ζωή του νεαρού χρυσού κληρονόμου, που μοιραία διαμόρφωνε μέσα του έναν διαφορετικό κόσμο.
Είχε να αντιμετωπίσει ανθρώπους που ποτέ δεν είχε γνωρίσει. Ήταν ο κόσμος του χρήματος, που σου δίνει ταυτόχρονα και τεράστια εξουσία. Φτάνει να μη σε παρασύρει σε απάνθρωπα μονοπάτια. Θυμήθηκε προς στιγμή τα λόγια της μητέρας του όταν τη ρώτησε επιστρέφοντας από τον συμβολαιογράφο:
«Τι είναι για μένα η Φιλιώ;». Κι εκείνη του απάντησε: «Είναι ο φύλακας άγγελός σου, που θα σε προστατεύει σε δύσκολες ώρες».
Ο Μπάμπης Ράκης γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Μετανάστευσε στην Κύπρο, όπου εργάστηκε ως δημοσιογράφος σε εφημερίδες και στο ραδιόφωνο. Τα γεγονότα του 1974 όμως τον ανάγκασαν να μεταναστεύσει στην Αυστραλία. Εκεί εργάστηκε σε ελληνικές εφημερίδες του Σίδνεϊ, καθώς και στο τμήμα ειδήσεων του ελληνικού τμήματος του κρατικού πολυεθνικού σταθμού SBS. Έχει εκδώσει συλλογή διηγημάτων. Σήμερα ζει και εργάζεται στην Κύπρο.
Επικοινωνία με τον συγγραφέα:
bambisrakis@cytanet.com.cy
.
.
Η ΣΑΛΠΙΓΓΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΡΙΒΑΣ
.
Στο κοντινό μέλλον, θαμμένο κάπου στα βάθη της Ανατολίας, ένα τρομακτικό υπερόπλο απειλεί να αφανίσει την ανθρωπότητα. Είναι η Σάλπιγγα της Αποκάλυψης, κατασκευασμένη από τους ακραίους ισλαμιστές που έχουν ενοποιήσει τα μουσουλμανικά κράτη της Μέσης Ανατολής
στο Νέο Χαλιφάτο, σαρώνοντας τα παλιά κοσμικά καθεστώτα. Η Δύση τρομοκρατείται και αναζητεί τρόπους να αντιμετωπίσει αυτή την πρωτοφανή απειλή. Το πυρηνικό της οπλοστάσιο αδρανοποιείται από μαζική κυβερνοεπίθεση και τότε επιλέγεται μια λύση απελπισίας. Μια ελληνοαμερικανική ομάδα επίλεκτων κομάντος ξεκινά μια αποστολή αυτοκτονίας για να καταστρέψει την υπόγεια κρύπτη της Σάλπιγγας. Εφοδιασμένοι με οπλικά συστήματα υπερυψηλής τεχνολογίας, όπως καμουφλάζ αορατότητας, μίνι πυρηνικά και πολεμικά ρομπότ, οι καταδρομείς βυθίζονται στα έγκατα της γης και εμπλέκονται σε σκληρές μάχες με τους φρουρούς της Σάλπιγγας. Ένας απεγνωσμένος αγώνας δρόμου ξεκινά. Θα προλάβουν να εξουδετερώσουν τη Σάλπιγγα πριν αυτή σημάνει το τέλος του κόσμου; Και, αν τα καταφέρουν, ο κόσμος θα είναι ξανά ο ίδιος;
Ο Κωνσταντίνος Γρίβας είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Γεωπολιτικής και Σύγχρονων Οπλικών Τεχνολογιών στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων.
Διδάσκει επίσης Γεωγραφία της Ασφάλειας στην Ευρύτερη Μέση Ανατολή
στο Τμήμα Τουρκικών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ως Επισκέπτης Καθηγητής και Διαλέκτης διδάσκει στη Σχολή Εθνικής Άμυνας, τη Σχολή Εθνικής Ασφάλειας και στη Σχολή Διοίκησης και Επιτελών
της Πολεμικής Αεροπορίας. Έχει εργαστεί ως υπεύθυνος του ερευνητικού τομέα για νέες στρατιωτικές τεχνολογίες του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων
του Υπουργείου Άμυνας. Από το 1996 έως το 2004 ήταν διαπιστευμένος δημοσιογράφος στο Υπουργείο Άμυνας. Έχει εργαστεί ως αρχισυντάκτης
των περιοδικών Στρατηγική και Πόλεμος και Ιστορία και ως διευθυντής σύνταξης του περιοδικού Γεωπολιτική. \
Από τις εκδόσεις Λιβάνη κυκλοφορούν οι μελέτες του Το Τέλος του Πετρελαίου και η Αρχή της Νέας Αμερικανικής Γεωστρατηγικής και Η Στρατιωτική Άνοδος της Κίνας και η Γεωπολιτική του Πολέμου στη Μέση Ανατολή και τα μυθιστορήματα πολιτικής φαντασίας Ο Πόλεμος και η Σκιά και Τελική Λύση.
.
.
ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΧΕΙΛΗ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΤΣΙΜΗΣ
.
Μια γυναίκα που τόλμησε να αγαπήσει και να αγαπηθεί στη δίνη ενός πολέμου. Μια γυναίκα που την παρασέρνουν οι καιροί, τα πάθη και τα μίση σε μια χώρα που φλέγεται. Μια πράξη έρωτα σημαδεύει για πάντα την υπόλοιπη ζωή της. Η αγάπη όμως δεν έχει σύνορα, δεν έχει όρια, δεν έχει ντροπή.
Τα βαθύτερα πάθη δεσμεύουν ή απελευθερώνουν τις πράξεις αυτής της γυναίκας που έζησε πολύ πιο μπροστά από τους καιρούς της κι η εξουσία του ανδρικού κόσμου δεν της το συγχώρησε ποτέ. Μέσα στη δίνη της ιστορίας της χώρας μας, καταδικασμένη και δακτυλοδεικτούμενη στην κοινωνία των ανθρώπων, πασχίζει να βρει τον ρόλο της και προχωρεί ολοένα μπροστά στη ζωή της μέσα από καινούριους βασανισμένους έρωτες. Κι όταν αργότερα ο χαμένος για χρόνια θείος της επεμβαίνει και αλλάζει τη ζωή της, η κόλαση ανοίγει τους ασκούς της για να καταβροχθίσει αυτή που θέλησε να πάει, ως γυναίκα, μόνη της, ενάντια στους καιρούς και τα χρηστά ήθη με μόνο αντάλλαγμα την ελευθερία της.
Τα σφραγισμένα χείλη θα μιλήσουν…
Είναι το παρελθόν της που την κυνηγά και θα συνεχίσει να την καταδιώκει μέχρι να την εξοντώσει. Γιατί είναι η ίδια που έφτιαξε το παρελθόν της και τώρα πρέπει να πληρώσει γι’ αυτό, για τις επιλογές της ενάντια στην ηθική,
ενάντια στους καθωσπρέπει κανόνες και στην υποκρισία του κόσμου τούτου.
Και πρέπει να πληρώσει επώδυνα κι αργά για να φτάσει στη δική της κάθαρση.
Δεν είναι −ούτε και υπήρξε ποτέ− ηρωίδα αρχαίας τραγωδίας, το σίγουρο όμως είναι ότι τα παλιά ασεβούν στα μελλούμενα, το γρανάζι της ζωής κυλά και φέρνει δάκρυα και πόνο.
Ο Γιάννης Τσιτσίμης γεννήθηκε στο Κιλκίς το 1966 και ζει στη Θεσσαλονίκη.Κείμενα, άρθρα και διηγήματά του δημοσιεύτηκαν κατά καιρούς σε πολλές εφημερίδες, λογοτεχνικά έντυπα και περιοδικά.
Από το 1997 ασχολείται με την παραγωγή ταινιών μικρού και μεσαίου μήκους. Το 2000 προβλήθηκε από την ΕΤ3 η τηλεταινία (σε σενάριο και σκηνοθεσία του) «Ένα πτώμα χορεύει στο σεληνόφως». Υπήρξε πολλά χρόνια μέλος της οργανωτικής επιτροπής των περιφερειακών εκδηλώσεων του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για το Κιλκίς. Οι περισσότερες ταινίες του κυκλοφόρησαν σε DVD με γενικό τίτλο «Εφιάλτες από την κόλαση». Έχει γυρίσει οκτώ μικρού μήκους φιλμ.
Επίσης έχει εκδώσει τέσσερα μυθιστορήματα και μία συλλογή διηγημάτων: Ο Ιερός Πάτος του Αγίου Αλκοόλ (1996, εκδ. Παρατηρητής), Οι Σφαίρες θα Έχουν το Όνομά σου, Αγαπημένη (2000, εκδ. Τραμ), Η Επιστροφή του Ραμόν (2004, εκδ. Εγνατία Οδός), Της Μνήμης Ξωτικό που Χάθηκε (2009, εκδ. In Extremis), Ενοικιάζομαι και Άλλα Διηγήματα (2013, εκδ. Ένεκεν).
Για το θεατρικό του έργο Αυτοί και ο Χίτλερ κέρδισε το 2ο Βραβείο στον πανελλαδικό διαγωνισμό της Ένωσης Ελλήνων Συγγραφέων το 2015.
Εργάζεται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Είναι εκπαιδευτής ενηλίκων με ειδίκευση στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας σε ομάδες μεταναστών και προσφύγων.
Επικοινωνία με τον συγγραφέα:
tsitsimis@gmail.com
.
.
ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΑΔΗΣ
.
Οι αληθινοί έρωτες δεν έχουν ποτέ τέλος. Η αγάπη είναι φωτιά που σε καίει, ένας πόλεμος, μια συνεχής μάχη, η βαθιά αληθινή σοφία. Χτίζει γέφυρες και όχι τοίχους. Έτσι γεννήθηκε και η αγάπη αυτή στο φορτηγό πλοίο «Μυρτώ».
Μέσα σε ένα στροβίλισμα του χρόνου. Ο καπετάνιος, ο μηχανικός και το πλήρωμα δένονται απρόσμενα με δεσμούς αέναους με τον έρωτα, την καθημερινότητα, τη χαρά, τη θλίψη και τον πόλεμο. Την ένιωθε χαλαρωμένη. Ίδιο μικρό ζωάκι είχε κουλουριαστεί στην αγκαλιά του. Είχε κλείσει τα μάτια. Δεν ήταν βέβαιος, αλλά νόμιζε ότι την είχε πάρει ο ύπνος. Η γαλήνη ήταν αποτυπωμένη στη μορφή της. Κοίταζε αυτό το μικρό σώμα, αφημένο με απόλυτη εμπιστοσύνη στη δική του αγκαλιά. Από την έξαρση, πριν από λίγο, του σαρκικού πόθου, ένιωθε ότι περνούσε σε μια ανώτερη αίσθηση. Ίσως πρωτόγνωρη γι’ αυτόν. Αυτή της στοργής, προστασίας, σεβασμού και ψυχικής πληρότητας. Συλλογιζόταν ποια ψυχική δύναμη κλεινόταν μέσα στο μικροκαμωμένο αυτό σώμα. Μια ψυχή που άντεξε πόνο, έδωσε αγάπη και ήταν έτοιμη και πάλι για όλα, αδιαφορώντας για το κόστος.
Ο Σπύρος Διονυσιάδης γεννήθηκε στην Κέρκυρα. Είναι πτυχιούχος της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής Πειραιά και έχει παρακολουθήσει
πολλά μετεκπαιδευτικά σεμινάρια σε θέματα διοίκησης και οργάνωσης. Εργάστηκε στο πρώην Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας, κατέχοντας μεταξύ άλλων
και τη θέση του διευθυντή της Διεύθυνσης Μελετών – Οργανώσεων.Έχει τιμηθεί για την κοινωνικήκαι άμισθη προσφορά τουαπό το Υπουργείο Προεδρίας,την Εκκλησία, την Τοπική Αυτοδιοίκησηκαι το Σώμα Ελλήνων Προσκόπωνγια θέματα σχετικά με την αυτοπροστασία των πολιτών σε θέματα τεχνολογικών και φυσικών καταστροφών. Με τη λογοτεχνία ασχολήθηκε από εσωτερική παρόρμηση, αποφεύγοντας ευρύτερη λογοτεχνική προβολή, γράφοντας κυρίως διηγήματα και νουβέλες. Έχει βραβευθεί σε διαγωνισμούςτης Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών, του περιοδικού Νέα Σκέψη,της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Χαλκίδας, σε διαγωνισμό στη μνήμη του Γεωργίου Ζαλοκώστα κ.ά.
Έχει εκδοθεί η σειρά διηγημάτων του Πάντων Μέτρον Άνθρωπος;
.
.
ΠΗΓΑΙΝΕ ΟΠΟΥ ΣΕ ΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ
SUSANNA TAMARO
.
Στη ζωή κάθε άντρα υπάρχει μόνο μία γυναίκα με την οποία θα φτάσει στην τέλεια ένωση και στη ζωή κάθε γυναίκας υπάρχει μόνο ένας άντρας με τον οποίο θα νιώσει την απόλυτη ολοκλήρωση. Όταν θ’ ανοιχτούν μπροστά σου πολλοί δρόμοι και δε θα ξέρεις ποιον να διαλέξεις, μην πάρεις έναν στην τύχη. Κάθισε και περίμενε. Πάρε βαθιές, γεμάτες εμπιστοσύνη αναπνοές, όπως όταν πρωτοήρθες στη ζωή, και μην αφήσεις τίποτα να σε διακόψει.
Περίμενε, περίμενε όσο μπορείς. Μείνε ακίνητη, σιωπηλή, κι άκουσε την καρδιά σου. Κι όταν σου μιλήσει, πήγαινε όπου σου πει εκείνη.
Μετάφραση
ΔΑΦΝΗ ΧΡΗΣΤΟΥ
Διατήρησα μόνο τις αναμνήσεις από τότε που ήσουνα μικρούλα, ένα εύθραυστο και σαστισμένο κουταβάκι. Σ’ εκείνη απευθύνομαι μ’ αυτό το γράμμα, κι όχι στο πλάσμα που είχες εξελιχθεί τον τελευταίο καιρό, το αλαζονικό, που ένιωθε συνέχεια την ανάγκη να αμυνθεί.
Ξέρω πως ένα από τα πράγματα που είχαμε συμφωνήσει όταν έφυγες ήταν ότι δε θ’ αλληλογραφούμε, και το σέβομαι, αν και ουδέποτε με χαροποίησε.
Γι’ αυτό και τούτες οι αράδες δε θα πετάξουν ποτέ για να σε ανταμώσουν στην Αμερική. Αν δε με βρεις όταν γυρίσεις, θα σε περιμένουν αυτές εδώ.
Η Σουζάνα Ταμάρο γεννήθηκε το 1957 στην Τεργέστη και ζει στη Ρώμη. Εμφανίστηκε στα γράμματα το 1989 με το μυθιστόρημα Το Κεφάλι στα Σύννεφα. Εκτός από μυθιστορήματα, έχει γράψει και παιδικά βιβλία. Έχει τιμηθεί με πολλά βραβεία, ενώ τα βιβλία της έχουν μεταφραστεί σε τριάντα τέσσερις γλώσσες.
Το μυθιστόρημά της Πήγαινε Όπου σε Πάει η Καρδιά έγινε παγκόσμιο best seller, ξεπερνώντας τα δεκαέξι εκατομμύρια αντίτυπα.
Η Ταμάρο προσφέρει αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες της σε διάφορους φιλανθρωπικούς οργανισμούς.
.
.
ΤΑ ΑΝΕΙΠΩΤΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
.
«…Κατά βάθος ποτέ δεν περίμενα ότι θα έρθει εκείνη η στιγμή για να προβώ σε αλήθειες. Στις δικές μου αλήθειες.
Ο λόγος; Απλός. Γιατί ποτέ δεν κοίταξα τη ζωή μου προς τα πίσω. Ίσως γιατί κάποια στιγμή πρέπει να την ενώσω. Ένιωθα να είναι διχασμένη. Αν το έκανα, θα έπρεπε να ζητήσω συγχώρεση. Από τον Θεό, τους παπάδες, τη μάνα, τον πατέρα, από όλους αυτούς που παραπλάνησα, άντρες-γυναίκες, από τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου, τους θεραπευόμενούς μου, τους εκπαιδευόμενούς μου, τους φίλους μου, τους συγγενείς. Δεν τέλειωσα τον κατάλογο. Δεν πειράζει. Μάλλον να ζητήσω συγγνώμη και από μένα που, ενώ ήμουν εξαίσιος, ήμουν ένα τίποτα ταυτόχρονα. Τι λέω;» Χρόνια επεξεργαζόμουν το θέμα κατάχρησης της εξουσίας και επέλεξα να το παρουσιάσω με μυθοπλασία, γιατί, όπως αναφέρει και ο Αντρέ Ζιντ,«η μυθοπλασία είναι ιστορία που θα μπορούσε να έχει συμβεί».
Αν βοηθηθεί έστω και μία γυναίκα από το βιβλίο αυτό, θεωρώ ότι θα είναι κέρδος για όλους. Αν τώρα η ιστορία γενικευτεί, νομίζω ότι κάθε άνθρωπος θα μπορούσε να βοηθηθεί, γιατί συχνά ερχόμαστε αντιμέτωποι με σχέσεις κατάχρησης εξουσίας και πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι και θωρακισμένοι.
Ε. Π.
Η Ελευθερία Παναγιωτοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1961. Είναι παντρεμένη και μητέρα δύο κοριτσιών.Έκανε σπουδές στη σχολή Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Λομονόσοφ της Μόσχας και απέκτησε Master στη Νευροψυχολογία (1986).Το 1999 ολοκλήρωσε την εκπαίδευσή της στην Ομαδική Ψυχοθεραπεία και το 2012 αποφοίτησε από τη Σχολή Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Εργάστηκε, ως κλινική ψυχολόγος, στο Παιδοψυχιατρικό Νοσοκομείο, σε Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο και στο Νοσοκομείο Παίδων Π. & Α. Κυριακού, καθώς και ιδιωτικά με ομάδες ενηλίκων. Έχει συμμετάσχει σε έρευνες, σε συνέδρια/ημερίδες και ήταν ομιλήτρια σε σχολεία διαφορετικής βαθμίδας με θέματα που άπτονται του αντικειμένου της.Έχει μεταφράσει από τα ρωσικά το βιβλίο Εισαγωγή στη Νευροψυχολογία της Λ. Σ. Τσβετκόβα (Ιατρικές εκδόσεις Π. Χ. Πασχαλίδη). Έχει πραγματοποιήσει δύο αυτοεκδόσεις: Οι Μύθοι της DÜSS – Παρουσίαση του Τεστ και Εγχειρίδιο για Ψυχολόγους Παιδιών και Εφήβων.
.
.
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ
KATE MORTON
.
Ένα χαμένο παιδί…
Ιούνιος 1933. Στο Λοάνεθ, το σπίτι των Εντεβέιν, όλα είναι έτοιμα για το πάρτι του Μεσοκαλόκαιρου. Η δεκαεξάχρονη Άλις Εντεβέιν, εκκολαπτόμενη συγγραφέας, πετάει στα ουράνια. Όμως λίγο πριν από τα μεσάνυχτα, η οικογένεια θα υποστεί μια τόσο βαριά απώλεια, ώστε θα φύγει για πάντα από το Λοάνεθ.
Ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι…Εβδομήντα χρόνια μετά, η ντετέκτιβ Σέιντι Σπάροου επισκέπτεται τον παππού της στην Κορνουάλη. Εκεί, βρίσκεται τυχαία σ’ ένα εγκαταλελειμμένο αρχοντικό που περιβάλλεται από πυκνό δάσος και μαθαίνει την ιστορία ενός μικρού αγοριού που χάθηκε χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος.
Ένα ανεξιχνίαστο μυστήριο… Η Άλις Εντεβέιν, γηραιά κυρία πια και επιτυχημένη συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων, ζει απομονωμένη στο Χάμπστεντ. Μέχρι που η ντετέκτιβ Σπάροου αρχίζει να κάνει ερωτήσεις για το παρελθόν της, πασχίζοντας να ξαναφέρει στο προσκήνιο το μπλεγμένο κουβάρι μυστικών που η Άλις αγωνίζεται μια ζωή να αφήσει πίσω…
Μετάφραση από τα αγγλικά
ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ ΕΛ. ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
«Τρομερή ιστορία», είπε η Λουίζ κουνώντας λυπημένα το κεφάλι. «Πίσω στη δεκαετία του ’30, πριν γεννηθώ. Πάντως, η μητέρα μου την ανέφερε συνήθως για να μας νουθετεί και να μην ξεστρατίζουμε μακριά. Ένα παιδί χάθηκε το βράδυ ενός μεγάλου πάρτι. Ήταν πολύκροτη ιστορία εκείνη την εποχή· το σπίτι ανήκε σε μια πλούσια οικογένεια και ο Τύπος έδωσε πολλή προσοχή. Διεξήχθη τεράστια αστυνομική έρευνα, και μάλιστα έφεραν την αφρόκρεμα από το Λονδίνο. Τίποτα δε βοήθησε. Το κακόμοιρο το αγοράκι, ήταν ακόμη μωρό».
Η Κέιτ Μόρτον μεγάλωσε στα βουνά του νοτιοανατολικού Κουίνσλαντ,
στην Αυστραλία, και ζει με τον σύζυγό της και τους τρεις μικρούς γιους τους
στο Μπρίσμπεϊν.Έχει σπουδάσει Δραματική Τέχνη και Αγγλική Φιλολογία, με ειδίκευση στο δράμα του 19ου αιώνα και τα σύγχρονα γοτθικά μυθιστορήματα.
Τα έργα της Όταν Σκόρπισε η Ομίχλη, Σαν Παραμύθι, Μακρινές Ώρες και Κρυφή Ζωή έγιναν διεθνή best sellers. Τα βιβλία της έχουν μεταφραστεί
σε 33 γλώσσες, κυκλοφορούν σε 38 χώρες και οι πωλήσεις τους ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα.
Περισσότερες πληροφορίες για τη συγγραφέα και τα έργα της στους συνδέσμους:
Katemorton.com και Facebook.com/KateMorton.Author.